Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2015 10:56 - Бай Ганьо гласува и после псува
Автор: deta7 Категория: Регионални   
Прочетен: 1331 Коментари: 0 Гласове:
16

Последна промяна: 26.10.2015 02:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес реших да гласувам, нищо че казват, че нямало за кой да се гласува.
Те всички са толкова добри, чисти и честни, че не може да не гласувам за тях. Дано и аз се вредя , че от сутринта се вият едни опашки, страх да те хване!?
image
 Гледам в нашата София -  21 кандидати за кмет и всички с пожелания да ни оправят - отпред, отзад, отгоре, отдолу, навсякъде. Ето защо ще гласувам за всички. Пък много от тях и пари раздават? Особено ми харесаха обещанията на гербаджийте:
 - всеки гербер с гарантиран доход до 3000 лв.
 - намаляване на броя на пациентите
-  усъвършенстване на гербообразованието
-  СРС-та навсякъде
и т.н., и т.н.
Решил съм да гласувам и за деформаторските кметове, Та нали те оправиха правосъдието, енергийната система, Шенгена...А копелето Рамадан е толкова активен, че половината кметове в страната  ще са негови!?
Рших да гласувам и за кметовете на Гоце. Та нали той и неговият калфа оправиха пенсионната система, та близо след година аз, бай ти Ганя ще получа 3 лв. увеличение и се чудя как ще се справя с толкова много пари.
Най ми харесват обещанията на  Боленчо - 500 лв. пенсия и 1000 лв. заплата минимум, а руснаците ще ни дават на половин цена газта и бензина. Ще делим по братски.
А за БСП и ДПС не ми се говори, но ще гласувам и за тях, че не се знае какво бъдеще ни чака с техните кметове. Нкои вече са си купили фесове!
Е, както виждате, ще гласувам за всички, дори и за кметицата на Дудука.
 До нови срещи с бай ви Ганя - да ви таковам таковата!



Тагове:   бай,   ганьо,   гласува,


Гласувай:
16



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deta7
Категория: Регионални
Прочетен: 1306116
Постинги: 429
Коментари: 289
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930