Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2015 07:27 - Лъжите на картофеното човече
Автор: deta7 Категория: Регионални   
Прочетен: 1355 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Цитати от предаването "Питай премиера":
"Аз до 30 г. съм живял така. Майка беше учителка, татко беше пожарникар. Гледахме две прасета, 15 кокошки и като ми опържеше майка яйца, беше голяма радост. Всяка сутрин ставах в 5,20 часа и гонех рейса до София, там учих и след това се връщах. Всеки ден, като се върнех, отивах косях трева с един сърп, защото гледахме към 20 заека, за да има майка ми да прави буркани за зимата. Гледахме към 40 бройлера, взимаше малки пилета, аз ги хранех лично и две прасета. Имахме нива 3,5 декара. Майка ми казваше, че съм „картофено момченце”, защото ядях пържени картофи с едно бурка

image
Чета и се чудя, колко е прост част от българския народец ?! Вярва на измислиците или изневеряващата памет на Бочко – Картофения човек
„Имахме нива от три декара царевица – дори сега мога да ви покажа как се копае. Така че съм се нагладувал – всеки ден ядях пържени картофи с бурканче кисело мляко.“

Ако Бочко не помни, неговата сестра помни и пак по БТВ, но три години преди циркът разказва нещо съвсем друго :

„Министър-председателят се научил да кара автомобил едва на 11 години. Когато баща му излизал на работа, Бойко Борисов задигал оранжевия „Москвич“ на семейството, за да прави кръгчета из Банкя. Служители на реда пък се обаждали на баща му, за да го предупредят, че „колата му се движи из улиците“.

Още от дете изглежда Борисов имал интерес към инфраструктурните проекти.

Боби беше на три години. Тогава нашата баба засаждаше в градината чушки и домати. Малкият Бойко клекнал до нея и с дървен уред правеше дупки в почвата. Вътре обаче завираше счупените си вагончета. Като го попитахме защо го прави той отговори: „Садя си вагончетата, за да поникне ново влакче“.

От малък Борисов бил тартор на децата в Банкя. Д-р Иванова дори му направила шерифска значка, която той не свалял от ризата си, за да го отличава от другите.

Тайфата в квартала обаче не правила бели. „Освен, че в игрите си правеха пакости по съседските дворове“, спомня си каката на премиера.

Малкият Бойко обаче много се сърдел, че трябвало да кара дамско колело, което родителите му купили за него и сестра му.

И какво излиза, през 1970 г. от глад Бойко Борисов карал оранжевия „Москвич“ на баща си, може би без бензин, защото били гладни …

Зайци, бройлери, прасета, три декара ниви, царевица, картофи и глад ?!

Баща ми беше обикновен армейски старшина и получаваше бруто 182 лв. месечно, а майка ми пенсионер по болест и получаваше по 65 лв. или за 4 души живеещи под наем, без прасета, зайци и т.н. разполагахме с 247 лв. и не сме гладували, нямахме и кола, нито собствено жилище, нито 3.5 дка двор.

Агнешкото месо до 1965 г. пък бе едно от най-евтиното и едва ли полковник от МВР е бил без заплата, както и майка му учителка ?!

Сигурен съм, че Борисов, който се хвали, че бил отличник е имал и стипендия в гимназията, която беше по 30 лв. месечно в средата на 70-те години на миналия век.

Отгоре на всичко първата ми офицерска заплата през 1982 г. като лейтенант бе бруто 275 лв. месечно …

Може би на Бойко Борисов му е тежал членския внос, който удържаше БКП по онова време-около 13 лв. месечно, да, ама не, защото чак до 1995 съм чувал, че си е пазел партийната книжка и следователно е плащал и членски внос …

А може би е гладувал до 30 години, защото на 24 години става баща, има съпруга лекарка по професия ?!

През 1989 г. отправната точка за гладуване на Бойко Борисов е получавал поне над 430 лв. заплата месечно, тъй че бил е гладен, но за власт …

Интересно как „гладуващият“ Б.Б. през 1990 г. напуска системата на МВР, отказва да се деполитизира и остава член на БКП. През 1991 г. основава частната охранителна фирма „Ипон-1″ ООД, която осигурява охраната и на личности като Тодор Живков.

И това всичко от глад …

Мдааа … Гладът е велика сила …

Видно е, поне за хората като мен живели в тези времена, че много приказки са лъжи и че преди и сега и в бъдеще това „селянче“ от Банкя (както се иронизираше той), сега вече премиер втори мандат ще заблехосва хората с подобни, но така е в България, когато хората не искат да мислят, не искат истината, правят се на отвратени от политиката и оставят подобни хора да ги управляват на автопилот, на принципа проба – грешка – проба …

„Картофеното“ момченце : Реакции във Фейсбук





Гласувай:
10



1. bojinkata - Да, този Картоф е премиер на тери...
14.05.2015 21:11
Да, този Картоф е премиер на територията бг!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deta7
Категория: Регионални
Прочетен: 1302516
Постинги: 429
Коментари: 289
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930