Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2015 08:43 - Щрихи от умираща България
Автор: deta7 Категория: Регионални   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 08.02.2015 15:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 България е в клинична смърт, а животът в нея е невъзможен!
С брат ми нямаме пари за хляб. Ще си посегнем на живота!
От 7 години сме без печка, спим на скъсани килими.....
  image

 Здравейте. Ние сме брат и сестра, но много бедни. Моят брат миналата година се разболя от рак. От една година постоянно има катетър. Никак не е добре, не знае на колко години е, много неща не разбира. Страх го е най-много от белите престилки. С това състояние на акъла не могат да го оперират. Няма да издържи.

 Във Варна има клиника със зелен лазер, но е много скъпо да отидем там – 4000 лева. Аз взимам 100 лева по болест, защото взех кредит от ДСК. И той взима пенсия по болест, но му купувам 30 памперса, защото се мокри от катетъра, купувам лекарствата, плащам наем – 50 лева на „Жилфонд”.

От седем години ние не знаем какво е топло, нямаме печка, нямаме телевизор, пералня, бойлер. За Коледа и Великден бяхме на хляб и чубрица. Какво да му кажа, като иска червено яйце, защото не разбира на какъв хал сме. Акълът му е като на малко дете. Спим на стари килими, защото нямаме дюшеци.

Не издържам вече, ще си посегнем, ще се отровим заради тоя недоимък. Вие знаете ли, че в този момент нямаме хляб за утре. С какво да го нахраня?! Затова ви моля да публикувате писмото ми. Може пък да се намерят добри хора да ни помогнат. Ние много не искаме.

ЗАБЕЛЕЖКА: СЛУЧАЯ Е ОТ ПЛОВДИВ, НО МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ ВЪВ ВСЯКО ЕДНО НАСЕЛЕНО МЯСТО В БЪЛГАРИЯ. МАЙ Е ВРЕМЕ ДА СЕ ЗАМИСЛИМ НАДЪЛБОКО И НАПРАВИМ НЕЩО. СРАМОТА Е .

И ОЩЕ ЕДИН СЛУЧАЙ ОТ ХИЛЯДИТЕ В бЪЛГАРИЯ:
  "Примряла от студ и глад, 74 годишната пенсионерка Мария Костадинова подава молба за помощ до социалните служби в Пловдив. В нея тя описва подробно ужасяващите условия, в които оцелява заедно с болния си брат. Моли единствено да й отпуснат някой лев, за да си купят парче хляб."
"Веднага дойде някаква жена, за да огледа условията. След като й разказах, че нямаме ток и гладуваме, тя се обърна към мен и ми каза: "Ако беше циганка, щеше да ти се отпусне социална помощ, но сега няма как", разказва за скандалния отказ баба Мария.
Хладилникът на възрастната жена от месеци стои празен."

"Тук, до нас, е бензиностанцията. Всеки ден се каня да напълня буркан с бензин и да се запаля. Не ме е страх да си посегна. Отдавна съм прежалила живота си. Спира ме единствено мисълта, че ако не съм аз, брат ми е обречен да загине", допълва през сълзи възрастната жена!"

В България, ако си циганин, държавата ти помага да оцелееш!
Ако си българин, НЕ!!!!!!??????







Тагове:   България,   Щрихи,   умираща,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deta7
Категория: Регионални
Прочетен: 1305780
Постинги: 429
Коментари: 289
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930