Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2014 11:45 - Транссексуалната сексбомба Никол или как гъсеницата роди пеперуда/18+/
Автор: deta7 Категория: Регионални   
Прочетен: 2753 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 19.10.2014 07:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Първата транссексуална попфолк певица Никол – БарБи: Досега съм дала 15 000 лв. за пластични операции за смяна на пола. Няма закон, който да ме съди, че спя с мъже.Тялото ми е горищо, иска да ти каже нещо   Наскоро скандалната попфолк транссексуална певица Никол – БарБи се сдоби с първата награда - „Транссексуална сексбомба на България” за 2014 година, от организаторите на конкурса „Нощта на сексбомбите”. Транссексуалното фолк-чудо с истинско име Виктор Парашкевов е едно от откритията, който се определя като Кончита Вурст от Велико Търново. image
 

„Осъдена за проституция? Осъдена за това, че си лягам с мъже за пари? Няма такъв закон, който да те осъжда затова, че си транс и си лягаш с мъже. Идват при мен и ми казват: много си готинка, супер си, искам да си направя парти с тебе. Сядаме, забавляваме се и след купона ми казват: ей ти си яка мацка, ето ти едни 500 лева, да се почерпиш, да ти е хубаво, да ни помниш с добро.

Никол осъзнала в пубертета, че иска да е жена.

„Това е възраст, в която настъпват промени в индивида. Моите съученици щипеха момичетата, а аз си харесвах момченцата”, откровеничи БарБи.

Никол не крие корекциите, които е правила по себе си.

„Я виж какъв е балкон, какво е чудо. Освен бюста два пъти устичка, скули. Мисля и носа си да поправя, но ще загубя това травеститско излъчване, ще стана кукла”, разсъждава Никол.  

За Никол БарБи се заговори едва сега, година и половина, след като тя пусна песента  си „Дай, дай”.

Трансексуалната певица разкри, че е сред номинираните в най-новата категория „ Сексбомба сред транссексуалното общество“ в конкурса „Сексбомби‘‘, който ще се проведе съвсем скоро. Певицата ще изненада феновете си и с ново парче до края на май.

- Наскоро си получила неприлично предложение от популярен мъж, разкажи повече!
- Скоро след мое тв интервю ми звънна телефонът в полунощ и се започна: „Хайде да се видим!”. Питам аз: „Кого търсите?”, а отсреща: „Теб, сладурче!”. И така случката се повтори няколко пъти. Накрая се оказа, че отсреща е фолк певецът Галин, но така и не го огря да се докосне до тялото ми… Между другото, разбрах впоследствие, че Галин не е бил сам, а с Дезаро или там както и да е, но аз го знам, като Десислав - друга фолк „певица” (кикоти се – б. а.) Явно са искали да се позабавляват, но и двамата не са ми сладки.

- Кой български мъж за теб изглежда много сексуален и с удоволствие би го прикоткала в леглото си?
- Умирам си по Бойко Борисов - това е мъж на място! Въпреки че политиката ми е много чужда, но с удоволствие бих му се отдала безрезервно, толкова е секси и възбуждащ!...
                                       image

- А кой е най-симпатичният бг гей, на когото не могат да устоят нито мъже, нито жени?
- Според мен, Миро Каризмата. Малко е сладникав, но и мъже, и жени много го харесват. Преди години, още докато работеше в един гей клуб, дори ме сваляше мен и имахме малка „увертюрка”. И Камен е сладък, и Васко Кеца е много мил. Мариан Кюрпанов е сладък също, имала съм „забивка” с него. Наско Месечков е много приятен, но е особен и все се прави на „чукнат”. Има и много ваши сладки колеги-журналисти. Певецът Крум беше хубав, сега се сбръчка нещо, но по времето, когато имаше „увертюра” с Миро, беше много секси.

- Все още ли поддържаш в твой профил в известен интернет сайт за компаньонки следната обява: „Уникален транс-промо (Барби транс); Силиконова блондинка предлага яко парти на платежоспособни господа“?
- Какво значи обява?! Ми той 

и известен прокурор има текст в популярен сайт! 

Да, предлагам парти на всеки, който иска това. Танцувам, смея се, събличам се, обличам се, това е, маци - артистка съм си! Пея им, къде „на ушенце”, къде „под ушенце”, мога го!


- В предишното ни интервю каза, че в България повечето травестити се приемат за проститутки, въпреки че някои от тях имат артистични заложби като твоята да пееш. В същото време ти търсиш секс срещу заплащане!... 
- Сега, пак да уточним, има много, които правят неща, които не искат, но им се налага. За да преживяват, са принудени. Аз правя само това, което искам, не е задължително да правя секс, важното е да има купон и да е забавно, а сексът си идва после! (кикоти се – б. а.)

- Тарифата ти е по 300 лв. за 1 час, а ако те наемат за 5 часа, „намаляваш” на 1200 лв.! Има ли пазарене за цената ти и доколко би свалила?
- Както ти казах, всяко забавление се заплаща. И какви са тия 300 лв.? Смешна работа, та то само толкова е минимум сметката в ресторанта, моля ти се! Ако се налага, и 5 бона ще дават - тоя силикон да не е без пари?!

- Коя е сумата, която си заработила най-много за една нощ или седмица с клиент в България и с какво се занимаваше той?

- 20 хиляди лева за няколко дена. Беше преди една година. Той беше бивш министър на... не мога да кажа, че ще ме удуши! Отидох на един купон в „Бояна”, имаше много момичета - от хубава по-хубава, той ги изгони и така прекарахме няколко дена, беше много приятно!...

- Била си и на секс-гурбет няколко пъти в чужбина, какви са клиентите в различните държави?
- Пътувам постоянно, скоро ще ходя и до Тайланд. Имам много фенове из цял свят. Транссексуалните най-много ни предпочитат в Германия и Франция, там дават луди пари само да те докоснат. Не знам защо, но германците са пристрастени към циците ми! (бурен кикот – б. а.) Там са способни да дадат 1000 евро само да се усмихваш, но са много скучни и извратени, не ги харесвам. 

Турците са добри любовници - няма спор. Имам един, който е доста влиятелен, има няколко фабрики и медии в Истанбул. Обичам да ходя в Швеция, Австрия, Италия, но най-много си обичам България. Шведите са много шумни - могат да те подлудят с пиянските си истории и брутализъм. Българите са доста надарени, германците са хем с малък размер, хем мек... 


- Ти си мултифункционална, правиш всичко „по желание на клиента”, но кое е най-перверзното или брутално нещо, което са искали да правиш по време на секс сеанс?
- Дойде един и вика:

„Моля те, уринирай върху мен!” 

- направо паднах!... Е, това нормално ли е?!

- Има ли нещо обаче, което твърдо отказваш да правиш в леглото?
- Да, перверзните и груби изпълнения не ми допадат, а и ме е страх.

- Размерът на мъжа има ли значение за удоволствието в секса, според твоите професионални наблюдения?
- Да, маци, има! С малък боли много, друго си е хубав едър мъж с хубаво стегнато дупе и прекрасен пенис!

- А твоят размер има ли значение за мъжете, които си падат по теб?
- Има, разбира се, като дойде времето, ще ти го покажа! Не са ме върнали, харесва им, понякога се чудя как го крия!... 

- Смяташ ли да се откажеш от най-древната професия въобще, ако станеш супер продавана попфолк певица, или това в България няма как да стане?
- Аз съм си добре продавана фолк певица! Имам много участия в провинцията, в столицата и в чужбина... А „древна професия” коя да откажа - че то пеенето и еротиката вървят ръка за ръка, не мисля да се отказвам от нищо!

- Знам, че това го правиш, когато си в супер безизходица, а на гаджето ти никак не му е приятно… 
- Ако гаджето ми може да ми покрие всички разходи, нямам нищо против да си седя и да си хубавея само. Но на мен разходите са ми поне 8 хиляди лева месечно, поддръжката е изключително скъпа! Как ги мислиш тия неща - ми процедури, маникюри, педикюри, обувки по поръчка и не знам си още какво!... Гаджето ми е страхотен, но не толкова богат човек, разбираме се прекрасно и нямаме проблеми.
И още по темата:
БЛИЦ Новини - Травеститът Сиси вся раздор между игумен и архимандрит
БЛИЦ Шоу -  _ ШОУ _  спипа певец травестит да проституира!
Никол-Барби от В. Търново се мята във фолка. Налични всички мъжки и женски полови белези! _ БГ Риалити




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deta7
Категория: Регионални
Прочетен: 1302401
Постинги: 429
Коментари: 289
Гласове: 543
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930